Haft krzyżykowy,robótki szydełkiem,dobra książka,codziennośc
czwartek, 30 lipca 2009
Kwadracik dla Mikołajka

Wygląda tak:

Wyszyty na początku lipca tylko gdzieś mi sie zapodział w papierach:-))))

środa, 29 lipca 2009
Pif-owy prezencik

Wczoraj dostałam pierwszy z prezencików w zabawie "Podaj dalej".Śliczne przydasie w skład których wchodzą  naklejki,mulinki,sliczna zakładka i notesik xxxx rączkami Ulki:

Uleńko ślicznie dziekuję za niespodzianki

piątek, 24 lipca 2009
Sezon ogórkowy w pełni

Dla wszystkich chętnych sałatka z ogórków-gratis:-)

3kg.ogórków

1/2 kg.cebuli

1/2 kg.marchewki

3 papryki

1/2 szkl.octu

1/2 szkl.cukru (ja dałam troszkę więcej)

1 łyżka soli

-gorczyca i ziele angielskie

Ogórki obrac i pokroic w plastry.Ja kroiłam "przyrządem" do krojenia frytek,paprykę,cebulę i marchewkę. pokroic w kostke lub w/g uznania.Wlac ocet,wsypac cukier i resztę przypraw.Zostawic na dwie godzinki mieszając od czasu do czasu.Nałożyc do słoików,podolewac powstały sok i zagotowac ok.15 min.

SMACZNEGO!

środa, 22 lipca 2009
Aston Martin *2*

Ciężko mi coś idzie ten haft.Wyszywam go w zasadzie tylko rano jak synek jeszcze śpi:

wtorek, 21 lipca 2009
Z innej beczki....

W niedzielne południe wybrałam się wraz z moimi chłopcami do Opola na pokaz pięknie wymalowanych i dopieszczonych koni mechanicznych MASTER TRUCK-OPOLE 2009:

To tylko namiastka fotek w moim skromnym wykonaniu co było rzeczą niełatwą przy dużym ruchu bo ciągle ktoś komuś wchodził w kadr.

Jestem pod wrażeniem talentu osób które wykonują te śliczności.Szkoda tylko ,że nie widac takich aut na naszych drogach.

Więcej można pooglądac na tej stronie,choc zdjęcia są z lat poprzednich.

wtorek, 14 lipca 2009
Imbryczek nr.2

W moim wykonaniu wygląda tak:

Znalazłam jeszcze 2 modele z tej serii:

ciasteczka:

oraz buciki:

Wszystkie jednakowo fajne i pomysłowe,tylko dodatkowej pary rąk nikt jeszcze nie wymyslił-a szkoda:-)

I troszkę krzyżyków przybyło w Astonie Martinie:

Dziekuję za wszystkie miłe komentarze odnośnie serwetkowego bieżnika:-)))))

piątek, 10 lipca 2009
Serwetka "wachlarz"

Jak dla mnie to jest bieżnik,który pięknie się komponuje na mojej ciemnej ławie:

Długośc to mniej więcej ok.54cm.Fajnie sią robi,bo nie trzeba cały czas patrzec w schemat.Mam w planach jeszcze zrobic zieloną i podarowac na prezent z okazji imienin dla bratowej.

czwartek, 09 lipca 2009
Łapki kuchenne c.d.

Nie jestem z nich zadowolona i nie będą tym razem do rozdania.Pokażę Wam jednak,żebyście wiedziały ,że czasem też mi coś nie wychodzi tak jak chcę!

Ta gąska jeszcze ujdzie ale to:

jest klapa miesiąca.Dużo przyjemniej robiło mi się żabkę i biedronkę.

wtorek, 07 lipca 2009
Imbryczki

Spodobaly mi się od razu, gdy tylko je zobaczyłam na forum "złote rączki"gdzie dziewczyny wyszywają je w ramach zabawy "Round Robin".Dzięki uprzejmości jednej z nich dostałam wzorek,przystąpiłam do pracy i tak wyglądają moje skromne początki:

Nie przepadam za backstitchami,ale te robi mi się wyjątkowo przyjemnie.

czwartek, 02 lipca 2009
Zdążyłam i skończyłam

obrazek na ślub.Niestety nie udało mi się już pstryknąc zdjęcia w oprawie.

Zaczęłam też, już jakiś czas temu obrazek dla mojego synka.Póki co nic o nim nie wie,choc teraz ciężko mi wyszywac go w tajemnicy.

Na chwilę obecną skromne początki Astona Martina:

wtorek, 23 czerwca 2009
Poślubieni c.d.

Zostało mi jeszcze troszkę krzyżykowania do końca,więc muszę się wziąśc w garśc bo ślub już w najbliższą sobotę:-)

środa, 17 czerwca 2009
Sezon na owoce

W związku z tym postanowiłam sobie zmienic ociupinkę wystrój w kuchni.Ozdoby na płytki o których pisałam tutaj troszkę mi sie juz znudziły więc postanowiłam wyszyc coś nowego.Znalazłam odpowiednie wzorki i tak w ciągu dwóch dni (deszczowych) zrobiłam takie cuś:

A wszystkie razem prezentują się tak:

Dziękuję za wszystkie komentarze i dowody sympatii:-)

poniedziałek, 15 czerwca 2009
Aniołek

Wyhaftowany dla małej "iskierki",która z okazji urodzin zażyczyła sobie od cioci laurkę:-) Ciocia talentu do malowania i rysowania nie posiada ale malowanie igłą wychodzi jej całkiem,całkiem:-)

Wyróżnienie

Ślicznie dziękuję Marcie za wyróznienie.Jestem nim bardzo mile zaskoczona.

Ja tradycyjnie wyróżniam wszystkie blogi, które mam w zakładkach.

poniedziałek, 08 czerwca 2009
Upominki,upominki

W piątek otrzymałam dwa upominki od blogowych koleżanek.

Pierwszy od Justynki-wygrana w candy:

hafcik jest niesamowity, bransoletka nosi się wspaniale,przydasie się przydadzą a świeczkami pachnie "lemonowo" w całym domu:-)

Drugi upominek dostałam od "apandany"-w podziękowaniu za żabkę dostałam sliczny wieszaczek i serwetki do decu:

Drogie koleżanki-bardzo Wam dziekuję za wszystkie upominki-są śliczne,przydatne i patrząc na nie będę o Was ciepło myślała.

środa, 03 czerwca 2009
Zakładki

Na forum "złote rączki" wzięłam udział w wymianie zakładek i zrobiłam jedną szydełkową:

oraz na plastikowej kanwie:

Ta ostatnia jest już u  właścicielki.

Ja natomiast dostałam taką zakładkę i mnóstwo fantastycznych przydasiów:

ZDJECIA 004.jpg

Korzystajac z dobrej aury zapisałam się na candy u Katarzynki i Madzi.

wtorek, 02 czerwca 2009
Wygrana i losowanie biedroneczki

Przed chwileczką zorientowałam się ,że wygrałam candy u Justynki. Ucieszyłam się ogromnie,zresztą któżby się nie cieszył z takich wspaniałości?

Dobrych wiadomości ciag dalszy,m.in. dla.....

Grażynki, która otrzyma odemnie biedroneczkę:-) Serdecznie Ci gratuluję.

Grażynko proszę o adres.Mój email w notce poniżej.

Wszytkim koleżankom które zapisały się na losowanie ślicznie dziękuje za udział.

poniedziałek, 01 czerwca 2009
Wymiana igielników

W piątek stałam się przeszczęsliwą posiadaczką pięknego igielnika,który zrobiła dla mnie Kasia

Prawda,że uroczy?

Otrzymałam jeszcze czekoladę,kawusie i sympatyczną kartkę niestety baterie w aparacie odmówiły współpracy:-(

Kasiu bardzo Ci dziekuję

Mój igielnik również dotarł do właścicielki i można go zobaczyc u Agnieszki.

Dziękuję równiez Edytce za zorganizowanie tej wymianki.

piątek, 29 maja 2009
Podaj dalej:-)

To druga edycja tej zabawy w której zapragnęłam wziąśc udział.Póki co zapisałam się na upominek u Uleńki:

Zabawa wygląda tak:


 

  • Musisz posiadać własnego bloga.
  • Pierwsze 3 osoby,któreumieszczą pod tym wpisem komentarz,otrzymują odemniemały,ręcznierobiony upominek,który wyślę w ciągu 365 dni.
  • TY organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym 3 osobom na prezent od Ciebie.
  • Każdy blogowicz może uczestniczyć w zabawie TYLKO 3 RAZY!!!
Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy.
Osoby które zapisały się do zabawy poprosze o adresiki na maila:renula30@interia.eu




środa, 27 maja 2009
Prezentowo

Prezencik urodzinowy dotarł szczęśliwie do jubilatki :

Z rozpędu zrobiłam dwie takie same łapki biedronki,więc może jest ktoś chętny? Zapraszam!

Losowanie 1 czerwca.

1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 13
O autorze
Zakładki:
BLOGI ROBÓTKOWE:
BLOGI SZYDEŁKOWE:
FORUM-owiska
MOJE ALBUMY
SKLEPY INTERNETOWE:
TUTAJ ZAGLĄDAM:
ZAMIENNIK MULIN
darmowy hosting obrazków