Haft krzyżykowy,robótki szydełkiem,dobra książka,codziennośc
poniedziałek, 25 stycznia 2010
Walentynkowo szydełkiem
Serduszka:



oraz kartki:



A tak wogóle to nic mi się nie chce,lenia mam,choc przeglądając blogi widzę,że nie ja jedna ale nie narzekam bo mam prąd,wodę i ciepełko a w takie mrożne dni ciężko jest mi wyobrazic siebie w takich warunkach.

Skusiłam się na kolejne cukiereczki u

Lady Fanaberii

Kobens

Qrcza-ka

Elisabii

i Mamy Nicolki
poniedziałek, 18 stycznia 2010
Melanżowa serwetka
Nareszcie ją mam.Miałam na nią ochotę już dawno ale jakoś zawsze chodziła na drugi plan.Tym razem jednak postanowiono ja skończyc i postanowienia dotrzymano.







Oczywiście serwetka w moich ulubionych kolorach pasujących do mojej kuchni, choc miejsce które miało byc na nią przeznaczone okazało się za małe ale znalazło się inne.
A wczoraj wieczorkiem zrobiłam kolczyki w serduszka.Schemat serduszka znalazłam u Wiki




Koleżanki które prosiły mnie o szydełkowe filiżaneczki proszę o cierpliwośc.Pamiętam- tylko,że przez warunki drogowe jestem uwięziona.Jak puszczą lody to  na pocztę dotrę inaczej nie ma szans więc z chęcią zbiorę podpisy pod petycją ,że ta zima już może nas opóścic,ba niech idzie sobie w cholerę!! bo jeszcze tydzień i będę konkurencją dla Pudziana tak mi bicepsy "spęczniały".

wtorek, 15 grudnia 2009
Bałwanek
Podczas degustacji porannej i popołudniowej kawki zrobiłam bałwanka:



A między jedną a drugą kawką  namiętnie sprzątam mieszkanko-bo to też lubię robic:-)))
wtorek, 01 grudnia 2009
Aniołkowo i bombkowo
Czas leci nieubłaganie.Do świąt pozostało zaledwie 23 dni,a ja juz dziś wiem,że znowu nie zdąże ze wszystkimi robótkami które sobie zaplanowałam:-(

Na dzień dzisiejszy mam skończony zestaw szydełkowych bombek:



Bombki te zrobiłam z kordonka Maxi melanż ze złota nitką.

Mam też nowe aniołki,troszkę inne niż te z tamtego roku:




Zapisałam się jeszcze po zestaw kordonków u MILI

         

poniedziałek, 23 listopada 2009
O choinka:-)
Skończyłam tegoroczną serwetkę w choinki:



Podoba mi się bardziej niż ta, którą zrobiłam w tamtym roku.Chyba ten kolor jest taki bardziej mój:-)

Dodatkowo jeszcze zrobiłam choinkę metodą "fileta",którą np.można zawiesic w oknie:



Biorę udział w świątecznym candy u Fagusi-może los się do mnie uśmiechnie ponownie???
poniedziałek, 16 listopada 2009
Bieżnik c.d
Połowę bieżnika mam już za sobą.Zużyłam 1 kordonek "Perle8" i mam nadzieje,że drugi kordonek mi wystarczy.Aczkolwiek znając moje szczęście,pewnie braknie mi go w przedostatnim rzędzie.
Mój małżonek ostatnio obliczył,że będę go dziergac jeszcze około 30 godzin.Więc szydełkując chociaż godzinkę dziennie, powinnam do świąt go skończyc.




 I znowu dostałam kolejne wyróżnienia za które pragnę podziękowac  SPLOCIKOWI:




oraz DIWINIE:




Wiem,że powinnam te wyróżnienia przekazac dalej ale:
-po pierwsze ,wiele blogów już zostało wyróżnionych przez inne  blogowiczki i blogowiczów więc powielanie moim zdaniem jest troszkę bez sensu

-po drugie,zawsze mam problem w wybraniu tych kilku naj,naj więc

-po trzecie, przyznaję te wyróżnienia wszystkim blogom które mam w zakładkach, na które zaglądam choc nie zawsze jest czas na komentarz,które mnie inspirują i motywują do dalszej pracy i które mniej lub bardziej są bliskie mojemu sercu.

poniedziałek, 09 listopada 2009
Turkusowy szaliczek
Na początku dziekuję za kolejne miłe wyróżnienia, które dostałam od Pana Zygfryda  oraz  od  Mimusi-1 


Zgodnie z tytułem notki pokazuję Wam mój nowy szaliczek, który skończyłam zaledwie parę dni temu zrobiony z turkusowej sonaty-wzorek dobrze znany:




Zapisałam się też na niespodzianki,które można wylosowac u Kamali86  oraz  na blogu "Radości małe i duże" 


I zmykam przygotowywac niespodzianki wymiankowe bo czas nagli.Buziaki dla zaglądających
środa, 04 listopada 2009
Szydełkowy bieżnik na Święta
Do Świąt niby jeszcze troszkę czasu jest.Ale żeby nie wariowac na kilka dni przed wpadł mi w oko śliczny moim zdaniem wzór na bieżnik który postanowiłam zacząc i robic w wolnej chwili (ale czy ja wogóle takie mam:-)
Na chwilę obecną mam prawie pół a zrobienie jednego rzędu zajmuje mi ok.15 minut tak więc jeszcze kilka ładnych godzin przede mną.



Zgłosiłam się też na candy, które organizuje Dominika


poniedziałek, 12 października 2009
I znowu serwetki
Do pokoju dziennego:

oraz do kuchni na mikrofalę:

Jeśli komuś podobają sie moje serwetki to z chęcią zrobię na zamówienie.W tej sprawie można do mnie pisac na e-maila lub w komentarzach.
piątek, 02 października 2009
Szydełkowa filiżanka
Udało mi się skończyc moją pierwszą szydełkową filiżankę:

i na nowo ozdobiłam doniczkę:


Dopełniając formalności informuję,że biorę udział w "Tajemniczym candy" u Kasi
i u Martynki
czwartek, 24 września 2009
Szydełkowe cosie
Jakoś ostatnio nie po drodze mi do krzyżykowania ale za to szydełkowo idzie mi całkiem nieźle,tzn.tempo wykonywania prac prawidłowe.
Szydełkowe zakładki w misie:


oraz podkładeczki w serduszka:

Zrobiłam tez bieżniczek,który za kilka dni będzie można u mnie kupic:

środa, 16 września 2009
Szydełkowe co nie co do kuchni

Doniczka:

i maxi podstawki-ozdobno-użytkowe

I to na dziś tyle.Paa

środa, 09 września 2009
Zazdrostka

Albo będzie na wspomnienie lata,albo jako pierwszy powiew wiosny.Wszystko zależy od czasu w jakim ona powstanie:

Jeszcze potrzeba mi około pięciu do siedmiu takich elementów,a potem to już będzie tylko radośc,że mi się udało i że mam swoją szydełkową zazdrostkę.

Jak nadejdzie pora typowo jesienna to może będę zbierac zamówienia na takowe zazdrostki,może będą chętni-

sobota, 22 sierpnia 2009
Pify rozdane!

W ramach zabawy "Podaj dalej" przygotowałam drobne upominki i dziś juz wiem,że dotarły do właścicielek:

Przygotowałam 3 takie same paczuszki,które różnią się tylko kolorystycznie.

Dla Moniki wyszyłam jeszcze misia paddingtona, ale to już było indywidualne zamówienie:

I jeszcze zapisałam się po scrapowe cukkiereczki u Moniki i Agutka

czwartek, 20 sierpnia 2009
Na szyję "coś":-)

Zrobiłam sobie szydełkowy "medalion"-będę nieskoromna (po raz kolejny) ale podoba mi się:

Do kompletu mogłabym sobie zrobic jeszcze kolczyki-ale nie noszę:-)

Kolejne słodkości do zdobycia-tym razem u Agnieszki-i jak tu się oprzec???

poniedziałek, 17 sierpnia 2009
Próby serwetkowe

A czemu próby???

Ano bo szukam fajnego wzoru  serwetek na meble i szydełkuję po jednej sztuce.Jak mi się spodoba na maxa to zrobię sobie dwie takie same,albo i trzy.Te narazie są po jednej co znaczy,ze mnie nie zachwyciły tak do końca- to jeszcze nie to:

Ta w rzeczywistości jest biała,choc w tej czerni jest jakby ładniejsza

Ananaski mi się podobają ale mam juz inny wzór z tym motywem więc bedę próbowac dalej.

piątek, 10 lipca 2009
Serwetka "wachlarz"

Jak dla mnie to jest bieżnik,który pięknie się komponuje na mojej ciemnej ławie:

Długośc to mniej więcej ok.54cm.Fajnie sią robi,bo nie trzeba cały czas patrzec w schemat.Mam w planach jeszcze zrobic zieloną i podarowac na prezent z okazji imienin dla bratowej.

czwartek, 09 lipca 2009
Łapki kuchenne c.d.

Nie jestem z nich zadowolona i nie będą tym razem do rozdania.Pokażę Wam jednak,żebyście wiedziały ,że czasem też mi coś nie wychodzi tak jak chcę!

Ta gąska jeszcze ujdzie ale to:

jest klapa miesiąca.Dużo przyjemniej robiło mi się żabkę i biedronkę.

środa, 27 maja 2009
Prezentowo

Prezencik urodzinowy dotarł szczęśliwie do jubilatki :

Z rozpędu zrobiłam dwie takie same łapki biedronki,więc może jest ktoś chętny? Zapraszam!

Losowanie 1 czerwca.

wtorek, 28 kwietnia 2009
Łapka-"żabka"

Pocałuj żabkę w łapkę, cmok,cmok,cmok:

I tak powstała szydełkowa łapka kuchenna.Wzór zaczerpnęłam z gazetki którą kupiłam sobie w piątek.Cuda w niej są-polecam:

A może jest ktoś chętny na żabkę??? Z chęcią ją komuś podaruję.Na zapisy czekam do końca kwietnia.

 
1 , 2 , 3
O autorze
Zakładki:
BLOGI ROBÓTKOWE:
BLOGI SZYDEŁKOWE:
FORUM-owiska
MOJE ALBUMY
SKLEPY INTERNETOWE:
TUTAJ ZAGLĄDAM:
ZAMIENNIK MULIN
darmowy hosting obrazków